De voorbereiding van ons Lapland avontuur is begonnen

19 oktober 2016 - Amsterdam, Nederland

Nog een paar weken en dan is het zover! Tijd om onze checklist te gaan afvinken. De reis is natuurlijk allang geboekt. Maar er moeten nog wat dingen geregeld worden, zoals kleding. De winters schijnen nogal koud te zijn in Lapland en onze  wintersportkleding is niet bepaald Lapland-proof. Dat wordt shoppen! Helaas moeten we nog even geduld hebben voor de nieuwe collectie in de winkels ligt. Het vliegtuig vertrekt op nieuwjaarsdag om 06:05 uur. GAAP! Ach, elk nadeel heb zijn voordeel zou Johan zeggen...nu hebben we nog veel dag over als we in Levi aankomen! Maar goed, het is 1 januari, hoe leuk is de start van de vakantie. De dag begint met vuurwerk, daarna nog even het nieuwe jaar inluiden en dan hop naar Schiphol. Als iedereen z'n koffer inkruipt, staan onze koffers achterin de auto en zijn wij onderweg naar Schiphol. En daar de machinist ook nog op een oor ligt, hebben we vandaag alvast een parkeerplaats gereserveerd bij Schiphol. Weer een vinkje.

1. Dionne Moes:
    26 oktober 2016
    Oehh wat spannend meiden, ik ben best wel een beetje jaloers!! Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen. Mam wilde ook graag van jullie verhalen meegenieten dus die heb ik ook toegevoegd! XXX