Alvast een voorproefje

27 november 2016 - Amsterdam, Nederland

Wij hebben onwijs veel zin in onze vakantie naar Lapland. We gaan drie excursies doen: een Huskysafari, sneeuwscooter safari en ijssafari waarbij we allebei op een eigen sneeuwscooter rijden, wat gaaf! Op de overige dagen zijn we van plan om de Lapse natuur te bewonderen tijdens wandelingen en een langlauftocht. En uiteraard gaan we skiën. Onze skikleding inmiddels aangeschaft dus een goede reden om deze te testen op koubestendigheid en draagcomfort... Dus  zijn we gisteravond naar Snowworld in Zoetermeer geweest. Heerlijk! Het was al jaren geleden dat we hebben geskied. Het skiën zijn we nog niet verleerd hoor! Het was wel fijn om weer een keertje te oefenen en wat aan onze techniek te werken. De eerste afdalingen voelden nog wat onwennig en spannend, maar daarna....Zo! Dat ging als een speer! En nu kunnen we bijna niet meer wachten tot het zover is. Nog 35 dagen voor vertrek....

1. Karin:
    27 november 2016
    Woahhhh, wat spannend meiden! Het aftellen is echt begonnen. Ik kijk uit naar jullie verhalen.
  2. Nicole & Freek:
    27 november 2016
    Leuk om zo te doen. Kunnen we jullie een beetje volgen. De spannende verhalen van Fokke en Sukke Let wel op ! In Lapland is het nog veel kouder. Dus de wollenonderbroek aan, muts op en gaaaaaaan!
  3. Sandra:
    27 november 2016
    The day after: geen spierpijn?
  4. Dionne:
    27 november 2016
    Leuk meiden! Is net als fietsen he!! Super leuk vooruitzicht. Aftellen maar!! Xx
  5. Dora:
    28 november 2016
    Leuk om zo te beginnen meiden, en omdat wij ook gaan, is het nog leuker om jullie ervaringen te volgen straks.
  6. Dorien:
    31 december 2016
    Nog 1 nachtje "slapen"......
  7. Nicole & Freek:
    31 december 2016
    Hopelijk zijn de lappen ook voorbereid op jullie komst!
  8. Karin:
    31 december 2016
    Geniet nog even van de heerlijke temperaturen vandaag!